Stage in Malawi - Reisverslagen van Else - WaarBenJij.nu Stage in Malawi - Reisverslagen van Else - WaarBenJij.nu

Stage in Malawi

Op 23 februari ben ik voor vier maanden naar Afrika vertrokken. Ik ga hier drie maanden stage lopen in Malawi, in het Nkhoma Mission Hospitaal. Via deze blog wil ik iedereen op de hoogte houden van wat ik hier mee maak. Hopelijk kunnen jullie genieten van de blogs :)

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2015

Broek & Poes

15 April 2015

Respect voor de verpleegkundigen & intens genieten

21 Maart 2015

Een hoop zieke kinderen & gezellige avonden

11 Maart 2015

Lachende Malawianen, stille patiënten en kritische

28 Februari 2015

Welcome to the warm heart of Africa!
Else

Op 23 februari ben ik voor vier maanden naar Afrika vertrokken. Ik ga hier drie maanden stage lopen in Malawi, in het Nkhoma Mission Hospitaal. Via deze blog wil ik iedereen op de hoogte houden van wat ik hier mee maak. Hopelijk kunnen jullie genieten van de blogs :)

Actief sinds 27 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4890

Voorgaande reizen:

27 Februari 2015 - 31 December 2015

Stage in Malawi

Landen bezocht: